مرکز دانلود کتاب الکترونیکی


دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

همیشه اطرافیان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده‌ام



احمد نجفی درباره روند مشارکت مردم در انتخابات و حضور هنرمندان گفت: من به نوبه خودم همیشه اطرافیان را دعوت به مشارکت می‌کنم چراکه عقیده دارم دنیا کشور ما را نگاه می‌کند. با آنکه زندگی ما وابسته به غرب و شرق نیست، اما باید کار دیگری علاوه بر تشویق انجام داد. باید بنیان و ساختاری درست کرد که ۴ سال آینده میزان مشارکت بیشتر باشد.

وی ادامه داد: اولین کاری که رئیس جمهور جدید باید انجام دهد، اصلاح این وضعیت ساختاری است. او باید فردی مسئول باشد تا شرایط مشارکت بهتر شود و در انتخابات‌های بعدی شاهد مشارکت بیشتری باشیم.

نجفی با بیان اینکه باید برای جذب افرادی که در انتخابات مشارکت نکردند، کاری کرد گفت: یک جایی باید لکنت‌های انتخابات تمام و به این مساله رسیدگی شود. با حرف و شعار، کاری از پیش نمی‌رود. باید برنامه جدی برای جلب نظر آنانی که رای ندادند انجام دهیم و اشتراک عمومی را اصلاح کنیم.

این بازیگر سینما افزود: ما درباره اکثریت مردم صحبت می‌کنیم؛ ۶۰ درصد این مردم در انتخابات شرکت نکردند. همین حالا اگر میزان مشارکت برای دور دوم زیر ۲۰ میلیون شود چه باید کرد؟ ما خودمان رای می‌دهیم، اما دلمان می‌خواهد مردم حتما مشارکت کنند.

بازیگر سریال کارآگاه علوی درباره حضور و مشارکت هنرمندان نیز گفت: وظیفه ما این است که بقیه را تشویق کنیم و حرف‌های زیادی را هم مستقیم زدیم؛ ابایی نداریم و استدلال خودمان را داریم. هرچند توقع داریم یک تغییر عمومی در وضعیت انتخابات ایجاد شود.

وی ادامه داد: اگر مردم نخواهند، نتیجه این می‌شود که ما فقط حضور تبلیغاتی و بی‌اثر داشته باشیم. حضور تبلیغاتی و موثر هنرمندان برای زمانیست که مردم در انتخابات شرکت کنند و ما هم در یک جبهه‌ای کمک کنیم؛ اگر مردم شرکت نکنند، حضور ما هم معنادار نخواهد بود.

نجفی با بیان لزوم توجه به طرح واقعیت‌های انتخابات تاکید کرد: اولین کار رئیس جمهور بعدی، جلب مردم به سمت حاکمیت است. باید کاری کند که مردم مشتاق شوند و در سرنوشت کشور خود مشارکت کنند. بسیاری علاقه‌مند به مشارکت هستند، اما به قدری درگیر مسائل روزمره هستند که نمی‌توانند مشارکت کنند.

بازیگر فیلم طوفان شن تاکید کرد: انتخابات مساله‌ای جدی است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند؛ چرا باید تنها ۴۰ درصد از مردم مشارکت کنند؟ شاید در ۴ سال آینده تغییرات و برنامه‌ریزی‌ها طوری انجام شود که نگاه به انتخابات بهتر شود و مردم خودشان را در سرنوشت کشور شریک بدانند.

منبع: ایرنا

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

بهترین و بدترین زمان خوردن هندوانه + خواص و طبع


خواص و فواید هندوانه: هندوانه یکی از میوه های شیرین و آبدار است که خودن آن در فصل گرم سال بسیار لذت بخش است. این میوه تابستانی دارای ویتامین های فراوان است و از بدن در برابر برخی از بیماری ها محافظت می کند. اگر می خواهید بیشتر با خواص این میوه آشنا شوید و بدانید مناسب ترین زمان مصرف هندوانه چه زمانیست؟ با این بخش از سلامت همراه شوید.

بیشتر بخوانید: ترفند شناسایی هندوانه شیرین و سرخ | با این ۴ روش علمی دیگه هیچ وقت هندوانه بی مزه و کال نمی خری!

کسانی که مصرف هندوانه برای آنها می تواند مضر باشد

خواص و فواید هندوانه، افراد سردمزاج یا کسانی که معده سرد دارند بهتر است هندوانه مصرف نکنند زیرا مصرف این میوه به مدت طولانی سبب عملکرد ضعیف دستگاه گوارش و هضم، درد مفاصل می شود. افراد سرد مزاج بهتر است همراه هندوانه عسل و قند بخورند.

برخی از افراد به هندوانه حساسیت دارند خوردن هندوانه برای این افراد که با مصرف این میوه دچار آلرژی می شوند ممنوع است.

ممکن است بعد از خوردن هندوانه دچار مشکلاتی در طحال شوید که علائم آن احساس درد یا نفخ در محل چپ شکم، ایجاد تیرگی در رنگ بدن، سفیدی چشمان است.

خواص مصرف هندوانه

خواص و فواید هندوانه، هندوانه دارای خواص بیشماری است و سدیم و پتاسیم بالایی دارد ،به همین دلیل از برخی سرطان ها مانند سرطان روده و پروستات و بعضی از بیماری ها مانند آسم، سکته قلبی جلوگیری می کند. مزاج هندوانه سرد و تر است.

افرادی که معده و کبدشان صفرا تولید می کند برای تعدیل مزاج بهتر است بیشتر هندوانه مصرف کنند. اگر می خواهید خرید خوبی داشته باشید دقت کنید هندوانه ایی که می خرید کاملا رسیده و شیرین باشد و بدانید رنگ هندوانه تاثیری در ویتامینش ندارد.

خواص و فواید هندوانه

بهترین و بدترین زمان خوردن هندوانه

خواص و فواید هندوانه، هندوانه دارای ویتامین C و A فراوانی است و بتاکاروتن بیشتری نسبت به میوه های دیگر دارد؛ هندوانه سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن دارد که موجب از بین بردن رادیکال های آزاد و مضر می شود و اینچنین از سکته قلبی و ابتلا به سرطان پروستات جلوگیری می کند.

نکاتی در مورد زمان و خوردن هندوانه

افرادی که خون غلیظ دارند برای رقیق شدن خونشان باید بیشتر هندوانه مصرف کنند.
افرادی که بدنی لاغر، خشک و گرم دارند بهتر است هندوانه بخورند زیرا مصرف این میوه ضعف آن ها را برطرف می سازد.
بلافاصله بعد از غذا هندوانه مصرف نکنید زیرا اختلال در هضم ایجاد می کند.
مصرف هندوانه به صورت ناشتا هنگام تشنگی در هوای گرم به بدن ضرر می رساند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه ۵ اسموتی خوشمزه تابستانی و مجلسی که در روزهای گرم می چسبد+خواص هر اسموتی

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

پیش بینی تولید سالانه ۲۰ فیلم فاخر سینمایی



یکصدوهجدهمین جلسه شورای معاون و مدیران سینمایی صبح امروز (۱۲ تیرماه) با حضور رئیس سازمان سینمایی در محل موزه سینما برگزار شد.

محمد خزاعی در این جلسه با تاکید بر ادامه روند فعالیت‌های سازمان، پیگیری مصوبات و برنامه‌های ابلاغ شده برای سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: دستاورد‌های حوزه فرهنگ و هنر دولت سیزدهم به‌رغم شرایط اجتماعی و بین‌المللی قابل ملاحظه و مطلوب است و اغلب شاخص‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری به‌ویژه سینما مسیر رو به رشد و توسعه را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: با اینکه سینما در دو سال اخیر، به‌رغم همه تلاطمات و ناهمراهی‌ها از سوی برخی، نسبت به تحقق برنامه‌هایی که طراحی کرده بودیم نه تنها عقب نیستیم بلکه در حوزه‌های زیادی جهش داشته‌ایم.

خزاعی با بیان اینکه کارنمای عملکرد سازمان سینمایی در حوزه توسعه زیرساخت، استانداردسازی در زمینه محتوا از طریق مکانیسم‌های قانونی و اصلاح آئین‌نامه‌ها و برخی رویه‌های قبلی، رشد و جهش اقتصاد سینما آن هم پس از رکود و ورشکستگی سینما‌ها در دوران کرونا، احیای ظرفیت‌های تازه سینما در استان‌های کشور، تحولات و دستاورد‌های ملموس در زمینه تکنولوژی پخش و اکران سینما مانند ایجاد سامانه شناسا و بهره‌وری از سرور ملی، جذب مخاطب، انتشاران سینمایی و تحولات آموزشی و ده‌ها اقدام دیگر، در بازه زمانی ۱۰۰۰ روزه سازمان سینمایی در دولت سیزدهم امیدوارکننده و مطلوب است اضافه کرد: خوشبختانه، در ادامه مسیر افق روشنی قابل پیش‌بینی است.

در حال حاضر شاهد تحولات مطلوبی در موزه سینما هستیم و علیرغم نگرانی‌هایی که از گذشته داشته‌ام، امروز با تحولات خوب در این موسسه روبه‌رو بوده و توسعه زیرساخت در موزه سینما ملموس است. ارتباط خوبی با بدنه سینما برقرار شده که جای قدردانی از مدیریت موزه دارد. خوشبختانه امروز در همه موسسات سینمایی شاهد توسعه و رشد هستیم و دستاورد‌های قابل ملاحظه‌ای را در حوزه فرهنگ و هنر شاهدیم.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به مولفه‌های فرهنگی و هنری و مصوبات مهم در حوزه سینما در محتوای برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: به عنوان مثال، تولید سالانه ۲۰ فیلم فاخر با موضوعات تاریخی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و سبک زندگی اسلامی در قالب سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله هفتم توسعه گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه، ارتقاء و تعالی فرهنگ عمومی و رسانه در سطح جامعه است، افزود: این برنامه که از مصوبات مجلس شورای اسلامی است در راستای تامین سرانه‌های فرهنگی موردنیاز جامعه تعریف شده‌اند که یکی از فصول آن مربوط به تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه‌های مهمی، چون تحکیم سبک زندگی اسلامی – ایرانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عدالت‌طلبی و خدمتگزاری، تقویت همبستگی و اعتماد به نفس ملی، ارتقای هویت ملی و روحیه مقاومت کار و تلاش در جامعه خواهد بود.

خزاعی با توضیح این مطلب که از آنجا که سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه ناظر به دستگاه‌های اجرایی مختلف است، تصریح کرد: این مصوبه، همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور خارجه، صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم را مکلف می‌سازد تا با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و با استفاده از کلیه امکانات فرهنگی، هنری و امکانات تجسمی و رسانه‌های همگانی نسبت به تبیین، تبلیغ و ترویج و نشر آثار و اندیشه‌ها و سیره عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در گستره ملی و بین‌المللی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که سینما اهمیت بسیاری در نزد مردم، جامعه و حاکمیت دارد بخش عمده‌ای از مصوبات در حوزه سینما در این برنامه دیده شده است.

به گفته رئیس سازمان سینمایی کشور، بر اساس این برنامه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است با همکاری دستگاه‌های ذیربط تا پایان برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه، ۷۳۰۰ ساعت پویانمایی تولید کند و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز، موظف شده است اقدامات قانونی لازم را برای حمایت گمرکی و ارائه تسهیلات جهت ورود تجهیزات و فناوری‌های سخت و نرم مربوط صنعت پویانمایی به عمل آورد.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

کاهش چین و چروک صورت با این روش طب سنتی


کاهش چین و چروک صورت: ما ادم ها از زیبایی لذت میبریم و از اینکه صورت و یا پوست ما دچار اسیب بشود ناراحت میشویم . برای همین همیشه به دنبال راه حل هایی هستیم که بتوانیم پوست خود را جوان کنیم. در این بخش قصد داریم روش‌های رفع چین و چروک را برای شما بیان کنیم .ایجاد چین و چروک روی پوست در روند پیری طبیعی است.بهترین روش‌ها برای کاهش چین و چروک را در این مطلب دنیای مد ببینید.

بیشتر بخوانید: ۴ کرم دور چشم خانگی با قدرت جادویی برای رفع چین و چروک دور چشم!

روش‌های رفع چین و چروک

متخصصین می‌گویند خیلی از ما در این جدال دربرابر چین و چروک‌ ‌ها بازنده می‌شویمو ناامیدانه به درخشش جوانی که از صورتمان ….می‌شود، نگاه می‌کنیم.دکتر رابین اشینوف (Robin Ashinoff)، متخصص پوست می‌گوید، “خیلی از خانم‌ها و آقایان تصور می‌‌کنند که پیر شدنپوست مسئله‌ای غیرقابل اجتناب است اما با اطلاعات و تکنولوژی که امروز در دست داریم، می‌توانید در میانسالی نیز احساسجوانی و شادابی را تجربه کنید.”

برای اینکه شما را برای مقابله با ایجاد چین و چروک‌ روی پوستتاندر مسیر درست قرار دهیم، از متخصصین مختلف راهکارهای کاهش چین‌وچروک را سوال کردیم که در زیر به روش های مهم و موثر آن ها اشاره می‌کنیم.

۱. از نور خورشید دوری کنید.

این اولین علت ایجاد چین‌وچروک روی پوست است و مطالعات و تحقیقات بسیاری آن را تایید می‌کنند.در یک تحقیق که بر روی دوقلوهای همسان انجام گرفت مشخص شد که قرارگیری در معرض نور خورشید خیلی بیشتراز ژنتیک اهمیت دارد.دوقلوهایی که زمان قرارگیری خود در معرض آفتاب را کاهش دادند، بسیار کمتر از همتایان خود دچار چین‌وچروک شده وپوستی جوان‌تر و شاداب‌تر داشتند.

۲.از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

کاهش چین و چروک صورت، اگر لازم است که در روزهای آفتابی بیرون بروید، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید.کرم‌های ضدآفتاب از شما دربرابر سرطان پوست محافظت کرده و در عین حال از ایجاد چین‌وچروک نیز جلوگیری می‌کند.

کاهش چین و چروک صورت

۳. سیگار نکشید.

تحقیقات مختلفی نشان می‌دهند که کشیدن سیگار پیر شدن پوست را تسریع می‌کند—که بیشتر آن به خاطر تولید آنزیمی استکه که کلاژن و الاستین که ترکیبات مهم پوست هستند را از بین می‌برد.در یک تحقیق که بر روی دوقلوها انجام گرفت مشخص شد که برادر و خواهرهایی که سیگار می‌کشیدند پوست‌های چروک‌ترینسبت به آنها که سیگار نمی‌کشیدند داشتند.

۴. خواب کافی داشته باشید.

وقتی به‌اندازه کافی نخوابید، بدن کورتیزول اضافی ترشح می‌کند.کورتیزول هورمونی است که سلول‌های پوستی را تجزیه می‌کند.پس به اندازه کافی استراحت کنید تا هورمون رشد بیشتری تولید کنید که کمک می‌کند پوستتان ضخامت و قابلیت ارتجاعیبیشتری داشته و کمتر دچار چین‌وچروک شود.

۵. به پشت بخوابید.

آکادمی پوست در امریکا هشدار می‌دهد که خوابیدن در حالت و وضعیت‌های خاص، خطوط خواب روی سطح پوست ایجاد می‌کندکه وقتی بیدار می‌شوید هم از بین نمی‌روند.خوابیدن به پهلو، ایجاد چین‌وچروک روی گونه و چانه را افزایش می‌دهد، درحالیکه خوابیدن روی شکم چین‌های پیشانی را.برای کاهش ایجاد چین‌وچروک روی صورت، بهتر است به پشت بخوابید.

۶. چشمهایتان را جمع نکنید—عینک آفتابی بزنید.

کاهش چین و چروک صورت، حرکات تکرارشونده صورت مثل جمع کردن چشم‌ها، از عضلات صورت استفاده بیش از حد می‌کند و این مسئله شیاری زیرسطح پوست ایجاد می‌کند.این شیارها در آخر به چین‌وچروک تبدیل می‌شوند.همچنین بهتر است از عینک‌های آفتابی استفاده کنید.عینک آفتابی از پوست دور چشم شما محافظت می‌کند تا آفتاب به آن آسیب نزند.

۷. ماهی بخورید.

ماهی نه تنها منبع بسیار خوبی از پروتئین-که یکی از عناصر سازنده پوست خوب می‌باشد– است بلکه منبعی عالی ازیک اسید چرب بسیار مهم به نام امگا۳ به شمار می‌رود.اسیدهای چرب لازم پوست را تغذیه می‌کند و آن را شاداب و جوان نگه می‌دارند و به کاهش چین‌وچروک نیزکمک می‌کند.

کاهش چین و چروک صورت

۸. سویای بیشتری بخورید.

کاهش چین و چروک صورت، تحقیقات نشان می‌دهد که برخی خواص سویا به حفاظت یا ترمیم برخی از آسیب‌های ناشی از آفتاب کمک می‌کند.در یک تحقیق، محققان گزارش دادند که یک مکمل حاوی سویا (که سایر ترکیبات آن پروتئین ماهی و عصاره‌های چایسفید، دانه انگور و گوجه فرنگی و همچنین برخی ویتامین‌ها بود) ساختار و سفتی پوست را بعد از شش ماهاستفاده تقویت می‌کند.

۹. شکلات بخورید.

در یک تحقیق مشخص شد که شکلات حاوی مقدار زیادی از دو فلاونول (اپیکاتچین و کاتچین) است، از پوست دربرابراسیب‌های آفتاب محافظت کرده، گردش خون در سلول‌های پوست را تقویت کرده، بر آبرسانی پوست تاثیر گذاشته و باعث نرم‌تربه نظر رسیدن پوست می‌شود.

۱۰. از میوه‌ها و سبزیجات بیشتری استفاده کنید.

کاهش چین و چروک صورت، مهم ترکیبات آنتی‌اکسیدان آنهاست.این ترکیبات با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد (مولکول‌های بی‌ثباتی که می‌توانند به سلول‌ها آسیب برسانند) مقابله کرده که درمقابلباعث می‌شوند پوست جوان‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

۱۱. از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید.

خانم‌ها معمولاً بیشتر درگیر محصولات ضدپیری هستند اما خیلی اوقات اهمیت یک مرطوب‌کننده سالم را نادیده می‌گیرند.پوستی که رطوبت خوبی داشته باشد معمولاً بهتر به نظر می‌رسد و درنتیجه خط و خطوط روی آن کمتر دیدهمی‌شود.

بیشتر بخوانید: ۵ ماسک شب خانگی برای رفع چین و چروک و شفاف شدن پوست صورت!

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

یادبود داوود رشیدی در جشنواره فیلم و عکس



 براساس اعلام دبیرخانه اولین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» آیین یادبود داوود رشیدی، چهره تاثیرگذار و مطرح هنر ایران، به پاس یک عمر فعالیت هنری، روز ۱۷ تیر ساعت ۱۸:۳۰ در محل کاخ جشنواره برگزار می‌شود.

زنده‌یاد رشیدی از چهره‌های ماندگار هنر ایران، در عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذاری داشته است.

این هنرمند مطرح، ۵ شهریور ۱۳۹۵ و در ۸۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

نخستین دوره جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آگاهی‌بخشی درباره اهمیت مصرف هوشمندانه برق و تأثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط زیست، با دبیری حمید خانی از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد در تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره با حمایت پویش «با انرژی» و با شعار «با تو ایران روشن است» فرصتی بی‌نظیر برای هنرمندان جوان فراهم می‌آورد تا با ارائه آثار خود در ۲ بخش عکس و فیلم کوتاه، در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی سهیم شوند و خلاقیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط هیات داوران، متشکل از ۱۰ هنرمند مطرح در حوزه عکاسی و سینما، ارزیابی می‌شوند و به ۱۰ اثر برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. این جشنواره تلاش دارد بستری برای رقابت سالم و کشف استعداد‌های جوان در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی فراهم کند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» از ۲۸ خرداد شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

کدامیک از افراد تصویر یک ربات است!؟


آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع: مجله خبری چشمک هر روز با بهترین و جذاب ترین بازی های فکری همراه شماست. شما می توانید با انجام مرتب بازی های فکری، مغز خود را فعال نگه دارید، آن را ورزش دهید و مانع از تنبلی آن شوید. این زمینه در مجله خبری چشمک فراهم شده است.

اگر فکر می کنید که مهارت های شناختی شما همچون تیزبینی و تمرکز شما عالی است، با آزمون امروز همراه باشید. سوالات هوش تصویر و پاسخ به آنها نیازمند دقت و تمرکز عالی است. آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی سلول های خاکستری مغز شما را به چالش بکشد. با آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:چیستان | چهارتا کبوتر رو درخت نشستن؛ دوتاشون می خوان پرواز کنن، چندتا کبوتر رو درخت مونده!؟

آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع

اگر می خواهید هوش خود را محک بزنید؟ اگر احساس می کنید دقت و تمرکز و همچنین تیزبینی شما عالی است، حتما این سوال معمایی را تحلیل و حل کنید. آیا احساس می کنید که شما می توانید این معما را در کمتر از ۷ ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک از شما دعوت می کند که روزانه به صورت مطلب روزی ۵ دقیقه به تمرین مغز بپردازید. سوالات هوش تصویری را حل کنید و مغز خود را به چالش بکشید. شما به این طریق می توانید مغز خود را جوان نگه داشته و آن را فعال نگه دارید.

شما با کمک آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع هوش و مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. یک روز کاری سخت را فراموش کنید. چرا که حل آن سرگرم کننده و جالب اشت.

یک راهنمایی کوچک برای شما داریم. برای حل آزمون شناسایی ربات در میان جمع، شما باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید. و در نهایت منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع شما با تصویر ۵ فرد روبرو هستید. هر کدام بر روی نیمکت نشسته اند و مشغول کاری هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یکی از افراد تصویر انسان عادی نیست و یک ربات است. به نظر شما کدام یک از افراد تصویر انسان نیست و یک ربات نیست؟

به تصویر آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط ۷ ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: ضریب هوشی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت چهارم، محک بزنید!

آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع

.

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع

برای پاسخ دادن به آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع باید از تمام مهارت های شناختی خود بهره برداری کنید. اگر جواب را پیدا نکرده باشید، ۵ ثانیه بیشتر به شما وقت داده می شود تا جزئیات تصویر را ببینید!

.

.

.

.

.

.

بله در تصویر کاملا مشخص است. ربات بین افراد حاضر در این تصویر، زنی است که بالای سرش آنتن دارد.

شاید بپسندید:با دلیل بگوئید معشوقه مرد بیمار دست شکسته، کدام زن است!؟

آزمون با شناسایی ربات جمع

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی ربات جمع استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

دانش ریاضی‌ات رو با شناسایی ارزش عددی پرندگان در ۹ ثانیه ارزیابی کن!

افسانه مرد باقالی کار و کلاغ | کشاورزی که شاه و وزیر حسود را قاطی باقالی ها فرستاد!

با دلیل بگوئید که نامزد استاد کدامیک از این ۳ دختر دانشجوست!؟

چیستان| هر که آن را بسازد، آن را فاش نمی کند. هر که آن را بگیرد، آن را نمی داند. و هر که آن را می داند، آن را نمی خواهد!



دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

سارا بهرامی در یک تمرین تئاتری دچار آسیب شد



در آستانه اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» و در اجرای جنرال این نمایش، سارا بهرامی دچار حادثه شد و رباط صلیبی او آسیب جدی دید.

این حادثه باعث تعویق در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» شد و علی‌رغم استقبال از این نمایش، با ۳روز تاخیر در اجرا، از روز جمعه ۱۵ تیرماه روی صحنه می‌رود.

سارا بهرامی که پس از ۱۶۰۷ روز به عرصه تئاتر بازگشته و برای ایفای نقش در نمایش «جیب‌های پر از نان» ۲ماه تمرین کرده بود، پس از طی دوران نقاحت با حضور پزشک متخصص روی صحنه تئاتر باز می‌گردد.

نمایش «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه کنندگی دکتر جلال تیموری از جمعه ۱۵ تیرماه به مدت یک ماه در تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد سمندریان از ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود.

این نمایش روایتی از متئی ویسنی یک است که وحید رهبانی آن را ترجمه کرده است.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

این چایی رو بخور، بخواب، لاغر شو


چای لاغری گیاهی: وقتی در مورد کاهش وزن صحبت می کنیم، رژیم غذایی اولین چیزی است که به ذهن ما می رسد. در حالی که رژیم‌های غذایی مختلف تایید شده توسط متخصصان لاغری، برای افرادی که وزن خود را کاهش می‌دهند معجزه کرده‌اند، روش‌های آسان دیگری وجود دارد که می‌تواند این روند را بهبود بخشد؛ مثل مصرف دمنوش لاغری و انواع نوشیدنی چربی سوز. با این مطلب تناسب اندام و تغذیه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: افزایش متابولیسم و کاهش وزن با این خوراکی

چای اولانگ

یک مطالعه جدید نشان داده است که مصرف این یک دمنوش می تواند به سوزاندن چربی شکم حتی زمانی که خواب هستید کمک کند. محققان دانشگاه تسوکوبا در ژاپن دریافته‌اند که نوشیدن تنها دو فنجان چای اولانگ که همان چای سنتی چینی است، می‌تواند فرآیند چربی‌سوزی را در بدن، حتی زمانی که خواب هستید، بهبود بخشد.

چای لاغری گیاهی، درست مانند همه چای های دیگر، چای اولانگ دارای کافئین است که با افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. اما چای اولانگ یک مزیت دیگر نیز دارد، و آن هم این است که تجزیه چربی را بدون توجه به اثرات کافئین افزایش می دهد.

چای لاغری گیاهی چای لاغری گیاهی

برای این مطالعه، مصرف اولانگ در مقابل کافئین به تنهایی بر روی متابولیسم انرژی و چربی در گروهی از داوطلبان سالم مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از مطالعه روی شرکت کنندگان به مدت دو هفته، مشخص شد که هم چای اولانگ تجزیه چربی را تا ۲۰ درصد در بدن افزایش می دهد.

یکی دیگر از یافته های چشمگیر این مطالعه این بود که تاثیرات مثبت چای اولانگ بر بدن در طول شب باقی ماند و این مزیت برتر این چای لاغری نسبت به نوشیدنی های دیگر است چراکه افراد مصرف کننده این چای، خوشحالند که حتی بعد از خواب آنها، چای اولانگ همچنان کار چربی سوزی خود را در بدن آنها ادامه میدهد.

نکته مهم

چای لاغری گیاهی، خاطرنشان می سازیم که مصرف چای اولانگ یا هر نوشیدنی دیگری باید بعد از مشورت پزشک باشد، بخصوص اگر شرایط و یا بیماری خاصی دارید.

بیشتر بخوانید: با مصرف این ترکیبات غذایی، کاهش وزن بدون بازگشت را تجربه کنید!

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

دروازه‌های غرب روسیه در تسخیر «مهران» و «هوک»



جشنواره فیلم دروازه‌های غرب روسیه در پنجمین دوره برگزاری خود میزبان دو فیلم سینمایی «مهران» و «هوک» خواهد بود.

فیلم‌های «مهران» به کارگردانی رقیه توکلی و تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی و «هوک» ساخته حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور در بخش نمایش‌های ویژه این رویداد اکران می‌شوند.

فیلم «مهران» ماجرای زندگی پسربچه‌ای در دهه شصت به‌نام «مهران» است که میزبان خانواده جنگ زده‌ای از مهران شده است.

«هوک»، ماجرای دو برادر اهل سیستان و بلوچستان است که برای محقق کردن رویا‌های خود وارد رشته بوکس می‌شوند و در این مسیر با سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند.

جشنواره یادشده از پنجم تا هفتم جولای، برابر با پانزدهم تا هفدهم تیرماه سال جاری در شهر پسکوف واقع در غرب روسیه برگزار می‌شود.

سال گذشته نیز، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در این بخش، روی پرده نقره‌ای این جشنواره رفته بود.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

بیوگرافی حمید لولایی، ماجرای جالب ازدواجش و تصاویر دختران جوانش+عکس


حمید لولایی و همسرش: حمید لولایی متولد سوم دی ماه ۱۳۳۴ بازیگر سینما و تلویزیون است. او برای بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی (۱۳۸۴) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. لولایی با مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» به شهرت رسید، و شهرت او با مجموعه‌های خانه به دوش در نقش «ماشاالله» و مسافران در نقش «فرخ افروخته» ادامه یافت. در ادامه این مطلب با تصاویر حمید لولایی و همسرش و همچنین بیوگرافی این هنرمند همراه باشید.

بیوگرافی حمید لولایی

او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

وی در سال ۱۳۸۴ بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

حمید لولایی و همسرش

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۳۴ در تهران است اما اصالتا شمالی می باشد و هم اکنون ۶۸ سال سن دارد. تصاویری از حمید لولایی بازیگر پیشکسوت در کنار همسر و فرزندش در فضای مجازی منتشر شده است.

حمید لولایی و همسرش

حمید لولایی در سال ۱۳۶۹ زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

 

 

حمید لولایی و همسرش

مروری بر مهمترین نقش های حمید لولایی

حمید لولایی یکی از هنرمندان با تجربه در دنیای بازیگری است که نقش های ماندگاری را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است و در این بخش از نمناک به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

حمید لولایی در سریال زیر آسمان شهر

زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان یکی از موفق ترین و خاطره انگیزترین مجموعه های کمدی تلویزیونی در دهه هشتاد است. این سریال که در سه فصل پخش شد داستان چند خانواده در یک آپارتمان را روایت می کرد که ارتباط دوستانه ای با یکدیگر داشتند و در مشکلات به یکدیگر کمک می کردند.

حمید لولایی با ایفای نقش «خشایار مستوفی» در این سریال به شهرت بسیاری دست یافت و به یکی از کاراکترهای محبوب تلویزیونی تبدیل شد. حمید لولایی در زیر آسمان شهر، با هنرمندانی همچون مهران غفوریان، کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، ملکه رنجبر، یوسف تیموری، مجید صالحی، رضا ژیان، معصومه کریمی و … نقش آفرینی کرده است.

حمید لولایی و همسرش

حمید لولایی در سریال خانه به دوش

سریال «خانه به دوش»به کارگردانی رضا عطاران یکی از موفقترین سریال های کمدی در تلویزیون است که برای اولین بار در ماه رمضان ۱۳۸۳ به روی آنتن شبکه ۳ رفت و بارها بازپخش شد.

در این سریال حمید لولایی(آقا ماشالله) فردی بی پول و فقیری است که مشکلات مالی او را در مضیغه قرار داده است. او هندوانه فروشی می کند و در نهایت برای رهایی از مشکلات به پیشنهاد آقای بیات که به طور اتفاقی با او دوست شده است ماشین خود را فروخته و راهی مالزی می شود اما هرگز به این کشور نمی رسد چرا که بیات فردی کلاهبردار است. آقا ماشالله در این سفر با احمد دوست می شود که او نیز گول حرفهای بیات را خورده است آنها به یک کارگاه کفاشی رفته و ….

حمید لولایی در فیلم چند میگیری گریه کنی

چند میگیری گریه کنی به کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی محسن تنابنده و حسن وارسته فیلمی کمدی در سال ۱۳۸۴ است که ادامه داستان آن با عنوان «چند میگیری گریه کنی ۲» در سال ۱۳۹۸ تولید شد. در این فیلم رضا شایسته با بازی منوچهر نوذری، پس از سالها به ایران باز می گردد تا پس از مرگ در خاک وطن دفن شود اما تنها نگرانی او این است که پس از مرگش هیچ کسی نیست تا برای او گریه کند.

حمید لولایی با ایفای نقش اشکبوس در این فیلم توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شود. ابوالفضل پورعرب، شهرام حقیقت دوست، الناز شاکردوست، هومن حاجی عبداللهی، کریم اکبری مبارکه از بازیگران این فیلم در فصل اول هستند و حامد آهنگی نیز در قسمت دو این فیلم به جمع بازیگران اضافه شد.

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت