دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

اگه فکر می کنی نابغه ریاضیاتی، در یک نگاه پاسخ عبارت را پیدا کن!


سوال ریاضی چالش دار: یکی از زیباترین و بهترین سوال هایی که در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است، سوال ریاضی چالش دار است. این سوال در فیس بوک پس از انتشار در کمترین زمان بیش از ۲۰۰۰ مرتبه همرسانی شد. عبارت سوال ساده به نظر می آید، اما پس از شروع به انجام سوال ریاضی چالش دار، دچار سردرگمی خواهید شد. اگر در زمان مشخص شده به این سوال پاسخ دهید، نشان می دهد که درساتون رو خوب یاد گرفتین!

مغز انسان هم به مانند جسم، نیاز به فعالیت و تمرین دارد. بهترین تمرین برای مغز، بازی های فکری و انواع و اقسام آن می باشد. در این میان سوالات هوش ریاضی، عملکرد مغز شما را دو چندان افزایش دهد. با افزایش عملکرد مغز، مهارت ها و توانائیهای شناختی شما افزایش پیدا می کند و سلامت مغز تضمین می شود و از وقوع بیماری هایی نظیر فراموشی و آلزایمر و … پیشگیری خواهد کرد. با وب سایت خبری چشمک و سوال ریاضی چالش دار همراه باشید.

احتمالا بپسندید: اصطلاح اگر برای من آب در نمی آید، برای تو که نان در می آید‎ از کجا آمده است!؟+داستان

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که اگر آن را از آخر به اول بخوانی پلید و بدیمن می‌شود!؟

سوال ریاضی چالش دار

چالش‌های تصویری و سوالات هوش همچنان مورد علاقه کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. این سوالات برای مدت طولانی می توانند ذهن افراد را درگیر کنند و میزان دقت و قدرت هوش آن ها را به چالش بکشد. خالق این چالش جدید، که شامل حل یک مسئله ریاضی است، اطمینان داده است که تنها ۳۰٪ می توانند راه حل را پیدا کنند. اگر آماده هستید شما نیز قدرت هوش خود را محک بزنید. با دقت به صورت سوال ریاضی چالش دار نگاه کنید!

برای یافتن پاسخ صحیح سوال ریاضی تصویر فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید!؟ به اعداد داده شده در معما نگاه کنید و منطق پشت آنها را پیدا کنید. در ادامه تصویر سوال ریاضی چالشی یک تصویر را مشاهده کنید که بر روی آن یک معادله ریاضی نوشته شده است. این سوال را کسانی که دوران دبستان و راهنمایی را به خوبی فرا گرفته باشند، می توانند حل کنند. در ادامه تصویر این معادله را با شما به اشتراک می گذاریم. شما برای حل سوال ریاضی چالش دار تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:اگر باهوشی، با دلیل بگو که کدامیک رئیس و کدامیک کارمند شرکت است؟

سوال ریاضی چالش دار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی چالش دار

آیا توانستید معما را حل کنید؟ پاسخ های خود را در بخش نظرات بنویسید. با رفتن به پایین صفحه می توانید پاسخ صحیح را ببینید. اما بهتر است خود کمی بیشتر سوال را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی چالش دار: براساس قانون اولویت در ریاضی، باید ایتدا حاصل معادله داخل پرانتز به دست آید. سپس تقسیم ۶ و ۲ را انجام دهید و سپس حاصل معادله داخل پرانتز و تقسیم بر هم ضرب می شوند. چرا بیرون پرانتز ما علامت ضرب مستتر داریم. در نتیجه عدد ۹ بدست می اید.

شاید بپسندید: آزمون هوش: قاتل را در تصویر شناسایی کنید!؟

سوال ریاضی چالش دار

امیدوارم از سوال ریاضی چالش دار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

اگر به قدرت تمرکزت مطمئنی،در یک نگاه اشتباه تصویر را پیدا کن!

اصطلاح مرغش یک پا دارد از کجا آمده است+داستان و تصویر

سوال هوش: با دلیل بگوئید که چه کسی سیگاری است!

عاقبت ترس از مرگ: حکایت دو همسایه که تصمیم گرفتند همدیگر را سر به نیست کنند!



دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند