دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

برای قرارهای مهم و حساس چه رنگ لباسی بپوشیم؟


تصور کنید قرار کاری یا شخصی مهمی دارید و تاثیرگذار بودن شما در این قرار خواسته اصلیتان است برای همین تصمیم می‌گیرید بهترین خود را به نمایش بگذارید و این بهترین با انتخاب صحیح لباس و سبک پوشش شما تکمیل می‌شود. همراه ما باشید تا در ادامه به نقل از نمناک راهنمای انتخاب رنگ لباس مناسب برای قرارهای مهم و حساس و جلب اعتماد و توجه طرف مقابل را در اختیارتان قرار دهیم.

رنگ تاثیرگذار انتخاب کنید

یکی از فکت‌های مهم در صنعت مد انتخاب رنگ است که بر اساس سیگنال‌های منتقل کننده به طرف مقابل و بحث مهم روانشناسی رنگ‌ها انتخاب می‌شود. لازم است بدانید زمانی که شما مقابل فردی نشسته‌اید مغز او واکنش‌های خود را با توجه به رنگ لباس شما تنظیم و دچار تغییر می‌کند.

یکی از پیشنهادات متخصصان در عرصه مد و روانشناسی رنگ لباس این است که برای تاثیرگذاری روی مغز و احساس طرف مقابل استفاده از دو یا سه رنگ در لباس و پوشش استفاده کنید یعنی نیاز نیست تک رنگ پوش بر سر قرار بروید.

رنگ ایجاد کننده اعتماد بپوشید

چنانچه هدف شما از حضور در این قرار ملاقات جلب اعتماد طرف مقابل است بهتر است در ترکیب رنگ لباستان حساسیت بیشتری به خرج دهید. پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های زرد، قرمز، بنفش و نارنجی استفاده نکرده و تمرکزتان روی ترکیب رنگ‌های آبی یا طیف سفید و کرم باشد چرا که این رنگ‌ها حس اعتماد بیشتری در طرف مقابل ایجاد می‌کند.

رنگ آبی حس مثبت می‌سازد

زمانی که فردی شما را با لباسی به رنگ آبی ملاقات می‌کند ناخودآگاه احساس آرامشی که در آسمان جود دارد به او منتقل می‌شود و این حس آرامش گفتگوی شما را موفقیت آمیزتر پیش خواهد برد.

بهتر است رنگ سبز نپوشید

یکی از رنگ‌هایی که برای این سبک قرارها توصیه نمی‌شود رنگ سبز است به خصوص رنگ سبز جیغ که احساس بلندپروازی در شما نشان داده و فرد نمی‌تواند آنطور که باید به شما اعتماد کند.

Post Views: 3

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند