دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

دلبری به روش سحر دولتشاهی + عکس


سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون که با عبور از نقش های مکمل در مدت کوتاهی توانسته است به آثار فیلم‌سازان برتر راه یابد و با نشان دادن توانایی خود، تبدیل به یک ستاره شود، این روزها به واسطه بازی قابل قبولش در نقش روانشناس در سریال نمایش خانگی افعی تهران در اوج مشهوریت قرار دارد و دل کاربران را با یک قاب زیبا در پشت صحنه سریال افعی تهران برده است. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر زیباترین عکس سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران را مشاهده می کنید.

بخوانید: بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در “سریال شهباز”، زندگی خصوصی و….+عکس

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

با پایان قسمت آخر، سریال محبوب افعی تهران، عکسی از سحر دولتشاهی در فضای مجازی وایرال شده است که در آن خانم بازیگر با گریم زیبا در نقش مژگان مشتاق، تراپیست پیمان معادی (آرمان بیانی) برای مخاطبان حسابی دلبری می کند. دولتشاهی که کارش را با نقش‌های فرعی در سینما و چند کار تلویزیونی شروع کرد و همیشه حضور پر رنگی در تئاتر داشت، حالا حضورش می‌تواند تضمین فروش یک فیلم باشد، همانطور که فیلم اخیرش افعی تهران مورد توجه قرار گرفت.

سحر دولتشاهی

خانم بازیگر و مجری سابق از یک خانواده تحصیل‌کرده و اهل ورزش وارد سینما شد، مادرش نائب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات بوده و دارای یک خواهر و برادر است که هر دو ساکن خارج از کشورند.

همسر سحر دولتشاهی

او پس از زندگی مشترک ناموفقش با رامبد جوان، با همایون شجریان خواننده محبوب فرزند استاد زنده یاد محمد رضا شجریان یکی از بزرگان موسیقی سنتی کشور ازدواج کرد. سحر دولتشاهی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون قورباغه، آسمان زرد کم عمق، مستانه، بارکد، نیم رخ‌ها، ترانه های قدیمی، عالیجناب، عصر یخبندان، چهارراه استانبول، دلم می‌خواد و قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید: جشن سالگرد ازدواج محمد رضا گلزار و همسرش در دبی +عکس

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند