دوستی ها - دانلود فیلم و سریال

بیوگرافی بهزاد خلج بازیگر “سریال آقای قاضی”، همسر و فرزندانش+عکس های شخصی


بیوگرافی بهزاد خلج: بهزاد خلج بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۱ فروردین ماه ۱۳۵۴ است. وی برای بازی در مجنون (۱۴۰۲) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی بهزاد خلج و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی بهزاد خلج

بهزاد خلج، بازیگر سریال آقای قاضی است که به خوبی در این سریال ایفای نقش کرده و به مخاطبان شناسایی شده است. همان طور که اشاره شد بهزاد خلج بازیگر سینما و تلویزیون زاده ۱۳۵۴/۰۱/۳۱ در شهر  تهران است. پدرش محمد خلج است و یک برادر به نام مهرداد خلج دارد. بهزاد خلج در یک خانواده سینمایی متولد شده و به واسطه شغل پدرش از کودکی با فیلم و نمایش آشنا شدند.

بیوگرافی بهزاد خلج

پدر بهزاد خلج کارمند سالن سینما و مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند. بهزاد خلج در مصاحبه های عنوان کرده بود که اصلا قصد بازیگر شدن نداشته و در سن ۳۸ سالگی به اصرار یکی از دوستانش وارد یک کلاس بازیگری شد. او از بازیگران تئاتر کشورمان بوده و فعالیت هنری خود را هم از تئاتر آغاز کرده است.

زندگی شخصی

بهزاد خلج ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل ازدواج ایشان دو پسر است.

بهزاد خلج به همراه پدر و دو پسرش
بهزاد خلج به همراه پدر و دو پسرش

آغاز فعالیت هنری

بهزاد خلج از بازیگران تئاتر می باشد و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. این بازیگر اولین بار در سال ۱۳۹۵ درسریال مرز خوشبختی ساخته آقای حسین سهیلی زاده ایفای نقش نمود و در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهزاد خلج گرچه در سریال مرز خوشبختی به هنرنمایی پرداخت اما با بازی در سریال محکومین به عنوان نقش اول در مقابل شبنم قلی خانی استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت و به شهرت دست یافت. این هنرمند در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند، اثر مهم بهزاد خلج در این سال، بازیگری در سریال سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی می باشد.

بیوگرافی بهزاد خلج

ورود به عرصه نمایش خانگی

بهزاد خلج با ایفای نقش وکیل کتایون (مریلا زارعی) در سریال مانکن اولین تجربه خود را در عرصه شبکه نمایش خانگی به دست‌آورد و در کنار بازیگران شناخته شده ای به هنرنمایی پرداخت. بهزاد خلج در سال های بازیگری خود با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما این بازیگر با شهرزاد کمال‌زاده (۲ مرتبه)، سید جواد زیتونی (۲ مرتبه) و ابوالفضل جمشیدی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را داشته است.

بهزاد خلج در آقای قاضی

سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان، تهیه‌کنندگی احمد شفیعی است که به زودی روانه آنتن تلویزیون می‌شود. «آقای قاضی» درامی دادگاهی است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و در هر قسمت، شاهد ۲ اپیزود خواهیم بود.

بهزاد خلج نقش قاضی را در این سریال برعهده دارد. در سریال «آقای قاضی» بیش از ۳۰۰ بازیگر دیگر نیز بازی می‌کنند که همه آن‌ها برای اولین بار جلوی قاب تلویزیون می‌روند.

شاید بپسندید: چهره واقعی و بدون گریم معصومه رحمتی بازیگر سریال هشت و نیم دقیقه+ عکس های جذاب

بهزاد خلج در مانکن

مانکن یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در شبکهٔ نمایش خانگی است. داستان این سریال درباره زندگی دو جوان عاشق به نام کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) است که مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیرعشق با چالش‌هایی مواجه شوند.

بهزاد خلج در مانکن

این سریال مانکن اولین تجربه بهزاد خلج در عرصه شبکه نمایش خانگی است که در آن نقش وکیل کتایون با بازی مریلا زارعی را بر عهده داشت. در این سریال بهزاد خلج در کنار بازیگرانی چون امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، محمد رضا فروتن ، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، نفیسه روشن و… به ایفای نقش پرداخته است.

بهزاد خلج در سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی تولید شده است. این سریال در مورد زنی تنها به نام شیدا است که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است.

در سریال میدان سرخ مهتاب کرامتی، رضا یزدانی، مجید پتکی، مانیا علیجانی، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امسر حسین آرمان حمید فرخ نزاد و… به ایفای نقش پرداخته اند. سریال میدان سرخ دومین حضور بهزاد خلج در این عرصه می باشد.

بهزاد خلج در سریال محکومین

محکومین سریالی به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی است. داستان سریال در افرادی است که به طور سهوی مرتکب جرم کوچکی می‌شوند، به این افراد فرصتی داده می‌شود تا به جای سپری کردن دوران محکومت خود در زندان، مجازات‌های جایگزینی را که شامل یک فعالیت اجتماعی می‌شود به انجام برسانند و….

بهزاد خلج در سریال محکومین نقش اول را در مقابل شبنم قلی خانی بازی کرده و توانست استعداد بازیگری خود را به نمایش بگذارد.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: عکس های قدیمی بازیگران سینما و تلویزیون که شوکه می شوید+پیر شدند اما باکلاس و جذاب شدند!

جالب خواهد بود: بیوگرافی جورج آنسارا “بازیگر نقش ابوسفیان در فیلم محمد رسوال الله”، همسران و فرزندانش+عکس های شخصی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی غلامعلی کویتی پور، رازهای خصوصی و سرنوشت تنها دخترش + عکس ها

دانلود انیمیشن

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت




نظر ها بسته شده اند